Först satspass, nu satsar jag inför kvällen!

Tjo! Jag vaknade pigg som en lärka halv 9 imorse, funderade på att somna om men... Då gick ja in och bokade in mig i sista sekunde till ett Shape pass på sats halv 10 :) Jävligt skönt kan jag säga, jobbigt men skönt!

Just nu har jag lite smått paniik, ikväll är det ju bandit rock awards som gäller, men jag kom på att varken jag eller netto har någon kamera att ta med oss, min ligger tryggt och vilar hemma hos milla i uppsala och Netto vill ju inte ta med sin systemkamera utan försäkring på en rockkonsert.... Fan. Jag har ju kamera på iPhonen, men den suger ju i mörker.... :/ Jobbigt läga faktiskt..... Men men de ser ut att bli kassa mobiluppladdningar ikväll.

Nu ska jag bara ladda inför kvällen! Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0