I´m Alive!

Har inte skrivit på minst en vecka tror jag. Har haft mycket i skolan och varit sjuk.

Men hela förra vecka och fram tills idag har jag och min grupp jobbat för fullt med vår dokumentärserie, som vi idag pitchade på TV4. Nu är det gjort och det är skönt. Vet inte hur det gick, Thomas Willtorp tyckte vi skötte oss bra. Just nu är jag hemma, gick in på centrum och köpte en massa naturdiet shakes och smoothies samt ett träningslinne. Ska träna Cirkelpass ikväll. Dock håller jag nog på att bli sjuk igen :/ Har ingen feber iaf så jag kör på endå. Bara en rätt besvärlig hosta som har gått från rethosta till att vara lite djupare ner från bröstet och slemmig. Men men. Träna bör man annars dör man.


Har egentligen inte så mycket att säga. Imorgon och på fredag ska vi regissera egna små filmer/scener. Vi får ett manus, skådespelare och fotograf så är det upp till var och en att se till att scenen blir bra. Det där med regi och manus är egentligen inte min grej, men man kan ju alltid försöka. Nu ska jag iaf försöka vila upp mig inför träningen ikväll! Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0