Lugn Lördag, eller nåt

Fortfarande förkyld.... Hmm. Just nu sitter jag och kollar på tipsakuten på tv4+,  bara för att jag inte orkar resa mig upp å ta tag i fjärrkontrollen som ligger i soffan. Väntar även på¨att Emelie ska höra av sig, för då ska jag klä på mig och åka in till stan för att hämta ut utrustning i skolan, och kanske ta en fika och planera morgondagens inspelning.

Ikväll blir det nog  lugnt igen, vill verkligen bli frisk så att jag kan komma igång och träna igen!  Såg igår att jag måste klippa mitt hår, OH MY GOD säger jag bara. Lät det självtorka igår efter duschen och det såg ut som att någon eldat underifrån, det är så trasigt. Så man kan säga att mitt hår växer uppåt nu istället för att  bli längre... :/ Emma lär ju få ta bort någon cm iaf :(

 Nu ska jag dricka lite mer te tror jag. Bye bye


Ge mig vår någon!!?!??!?!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0