My body is sore, inte så oväntat

mmm juste. Sist jag skrev, vilket var fyra dagar sedan skrev jag om att jag var nytränad och nöjd. Nu idag, efter ett bodypump pass i torsdags är jag inte lika nöjd som jag är nytränad. Jag har så ont, i muskler som jag aldrig någonsin har vetat att dom existerat förut. Jag gråter nästan, jag tror jag lade på lite för mycket vikt under passet, man vill ju liksom inte verka som värsta fjompen i salen. Men det skulle jag inte gjort med tanke på att 90% av människorna där inne var relativt vältränade och visste hur mycket vikter deras kroppar behärskar. Det visste INTE jag.

Så nu sitter man här idag, med världens värk i underarmarna samt bröst/axlelmusklerna, insmord med något dunderliniment vars ångor svider i ögonen. Haha, nej nu ska jag sluta klaga, men lite kul är det iaf.

Imorgon ska jag på det igen, dock ingen styreträning utan bara lite kondition på bandet. Dagen idag, bortsett från smärtan har spenderats hos emma, precis som gårdagen, vi har spelat rockband och ätit makaroner. Så nu vet ni det. Ikväll blir det lugnt, mycket lugnt, då jag inte orkar röra mina lemmar särskilt långt.

Hoppas ni andra får en trevligt lördag!




Saknar, sommar, sol, brunbrända ben, studenten, glädjen...

Kommentarer
Postat av: milla

Vilken sötnos på bilden! :)

2010-01-10 @ 11:34:51
URL: http://millrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0