Nu kör vi, full fart!

Hemma, trött i kroppen, men pigg i knoppen. Var nere på sats, gick/joggade 10 min, sen vart det corepass 30 min, sen brände jag lite mer kalorier på gång/trampmaskinen. Så jävla jobbig, fan va den brände i benen!

Imorgon blir det full fart framåt. Hoppas att snön inte faller ner så mycket, hoppas på lite varmare temperaturer. Jag planerar att gå upp i lagom tid, äta och skriva manus först och främst. När jag anser mig vara klar med det blir det fokus på kvällen. Dusch, och klädval. För att senare ta sig ner till pendeltåget och åka till sumpan där Netto ska mötas upp. Då ska klockan vara 16:00. 18:00 ska vi båda helst vara färdiga och befinna oss på Tyrol. Peppar peppar på att tågen går som de ska imorn! Men som tur är får vi sova hos Nettos grandparents i Sumpan, så vi kan åka tuben hem :)

Nu blev jag snurrig i bollen, ska nog vila ögonen lite. Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fett korall ! ;) det är klart jag kan. Har dock inget vax. Men gå och boka mig på salongen. Det är ju typ halva priset än om du skulle gå till en vanlig salong :)

2010-01-28 @ 22:44:19
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0