NYE 09/10

Det var nu nyårsafton igår för er som inte visste det. Min afton spenderades först hemma hos Emma där vi värmde upp med lite rockband innan vi skulle dra iväg till kalmarsand och knytis med brudarna.



Väl hemma hos cathi kastade vi alla i oss vad vi nu hade valt att äta, för mig vart det rostbiff, gourmet potatissallad, körsbärstomater och en avocado. Till det drack jag rött vin :) Vid 10 tiden förflyttade vi oss till huset breve där resten av gänget häckade. Hemma hos Zandra vart det kalas, det pratades, dansades, dracks, kissades och en massa festliga festligheter. Vid tolvslaget pallrade hela det stora gänget sig ner till stranden för att kolla raketer, hade jag vetat det hade jag ju inte haft stiletterna på mig... Men men, det gick bra, halkade gjorde jag inte förrän på hemvägen då jag hade mina uggs på mig, klackarna agerade ju som någon slags brodd :) Nu behöver jag inte skriva så mkt mer, för mitt nyår var nog inte så mycket mer specifikt än något av eras :)Här kommer lite bilder istället snodda av cathi :) God fortsättning på er!





Kommentarer
Postat av: anette

damn då! men jag klarade mig. jag slängde ihop en helt okej kladdkaka :D

2010-01-02 @ 18:55:05
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0