Nytränad, pigg, mätt och belåten

Yep yep. Gick upp innan 7 imorse. Det kändes nästan olagligt. Men men, upp kom jag iaf, och till skolan for jag, och där lärde jag mig lite After Effects, eller ja, försökte lära mig det programmet iaf. Kul Jul.

Nu sitter jag hemma i soffan, har ätit lite räk/avokadosallad, (lite sent, jag vet) men efter plugget for iväg på lite upprag, bla till Barkarby och köpte mig ett par nya hörlurar, såna man sticker in i öronen som inte ramlar av när man tränar, dock testade jag dom idag och dom funkar inte bättre... :S Men men...  Men tränat det har jag gjort iaf, blev dryga halvtimmen på löpbandet, denna gång lite tuffare intervaller än  i Lördags :) Kan låta fjuttigt, men jag känner mig nöjd, är glad att jag har börjat röra på mig istället för att bara sitta å dega. Små, små steg tar mot ett friskare liv.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0