Simma simma i en simbassäng

Så! Blogg.se har typ varit nere. Men nuså!

Så bra start på morgonen, EMma och jag bestämde ju igår att vi skulle morgonsimma. Och det gjorde vi! Kvart över 6 hämtade jag emma i snöstormen, och simma det gjorde vi. Dock vara 30 längder, det är fan jobbigare än vad man tror. Både Emster och jag fick ont i våra vänstra knän. Så 40 tänka blev 30 längder. Efter det blev det lite sol, skönt. Så nu ligger jag här, lätt fräknig på nosen, mätt och belåten efter en jättegod bär/yougurtfrulle. Har hela dagen framför mig.

Idag ska jag försöka börja skriva på hemuppgiften. Ett drama manus på minst 5 sidor, dialogbaserat ocn rita floorplan. Någon som gillar att skriva manus och har några roliga ideér på scener eller så, hör av er! Sen är jag ¨på jakt efter ett par svarta smala hängslen, ska se om jag hittar det idag. :)

Nej, nu ska jag chilla lite till innan jag gör nåt annat! Ha de bra på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0