Snor å snor å snor, och en magsjuk katt

Yes. Det stämmer, jag snorar och hostar å slemmar å klagar, men nu är det nog inte jag som är sjukast. Det är nog Emmas katt Iris, hon har spytt sen i måndags natt, stackarn, hon är alldeles uttorkad och hängig, eftersom Emma var tvungen att åka till jobbet så lovade jag att åka hem till henne och hålla koll på katterna, speciellt Iris. Stackars plutten, Emma berättade att den lilla katten, Siri är jättesur eftersom Iris inte orkar leke med henne :P Så jag får väl agera lektant med ett snöre eller något så att hon blir nöjd.

Ska gå till skolan imorgon, även om jag är frisk eller inte, kan inte vara borta från skolan mera, särskilt när en i gruppen är ledig, så jag behövs nog där. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0