Teknikfuffens

Media Offline. Yes, jag kom hit halv 10 imorse, glad i hågen och redo att redigera. Men, det finns någonting som kallas teknikstrul. Yes. Alla lider av samma problem. Det är format, filer, hårdiskar, datorer och allt, verkligen allt som krånglar. Men just nu håller vårt filmade material på att tankas in, vilket kommer att ta någon timme, så under tiden har Emelie hjälpt mig att fixa ett yo-konto.  www.yo.se

Ikväll ska jag träna! Det blir väl rätt lugnt, men ändå så wonderful! Lovelovelove it! Har bokat upp veckan lite sådär lagom mycket nu på sats. Imorgon blir det 30 min spinning och 30 min core, sen på torsdag om jag hittar en Boxpartner så blir det 30 min core och en timma Boxning :)

Snart är det lunch, det blir min köttfärssås och emelies pasta! Mummsie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0