Varför blir man alltid sjuk när man börjar träna?

Jag är rätt pisst jusst nu. Varför är det ALLTID så att man ska bli sjuk precis när man kommit igång med träningen? Alltid, känns som att man tappar allt och sen har man aldrig orken att komma tillbaka. Men denna gång ska jag inte ge upp, never, ever! Jaja, nu e jag bara lite förkyld men iaf, jag vill inte ta ut mig å bli ännu sjukare.

Idag ska jag iaf på Bio med Tove! Det var länge sen vi gjorde något tillsammans, bara hon och jag. Vi ska se Avatar i 3D på sergel 20:50 för att vara exakt. Hoppas på ett skrovmål på Donken innan också (El Maco) och en massa popcorn! Jag har haft en oerhörd stor craving efter just popcorn de senaste dagarna... Hmm. Skumt.



Memories from a fun night! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0