Kalmar 2010

Bloggångest igen. Nu har det fan gått typ 2 veckor... Så nu gör vi såhär. Jag gör inlägg, i tur och ordning med bilder på det som hänt. Och jag börjar med spontanresan till kalmar.

Emma ringde mig på söndagseftermiddagen för en vecka sedan och frågade om vi skulle åka ner till hennes landställe i kalmar, samma kväll. Jag fixade allt på en timme, fick ledigt från jobbet, packade min väska och några timmar senare satt jag i bilen. Fyfan, jag ångrar inget. Allt var så perfekt, jag kunde koppla bort allt hemifrån och bara njuta av sommaren och ledigheten. Vi hann med mycket på två hela dagar. Vi solade en massa, badade, shoppade, festade och åt gott. Sen vart det grillning och nakenbad sista kvällen! Tack min fina vän! Har inte njutit så mycket av livet på länge!

Lilla sjöjungfrun! :)


Stekhett på flotten.



Mm rosé

Bajsspelet! Fyfan va snygga vi var! Jag bjuder på denna!

Poppis bland småkillarna. Pga mina spel på iphonen...

Avslutningskvällen, ville verkligen inte åka hem...

Och nakenbad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0