Hatar att älska

Heja heja. Mandus har tränat idag igen. Fyfan va kul det är. Hur kunde jag bara ge upp träningen i en månad? Fattar inte... Men imorse vart det iaf en efterlängtad bodypump, jag kan faktiskt säga att jag älskar det! Mmm. Sen efter det åkte jag och hälsade på sjuka söta lilla tove, vi kollade på HippHipp säsong 1. Klockrent.

Sen åkte jag hem för att hinna steka lite i solen. Jag hann ligga i ca 20 min och det tackar jag för, sen kom åskan och regnet. Försöker gå på diet också. Men jag kan inte motstå god mat. Så jag klämde en tallrik korvgryta till lunch... Hatar att älska mat. Just nu pumpar jag Oskar Linnros, Kent och Teddybears om vartannat i högtalarna medan jag organiserar på rummet! Jisses vad mycket kläder jag har. Insåg hur mycket jag älskar Adidaströjor, just nu har jag fyra stycken, men den kollektionen kommer växa, tro mig. Nåt jag också har mycket av har jag märkt är converse, har typ 10 par, sen grejer med nitar på, och skinnsaker. Hihi jag har en minst sagt blandad stil. Men jag gillart! Efter detta inlägg blir det pang på städning igen innan jobbet kallar!

Kram på er alla! Jag hoppas ni mår bra där ute och är lyckligare än någonsin. Om inte, se till att gör något åt saken.


Kommentarer
Postat av: Tove tott

Jag tror detta är min första kommentar på en blogg!

Btw. You are the best, my best!:D du har gjort allt bra som går att göra på en dag!

2010-06-30 @ 16:35:35
Postat av: missroo

Naw! Sötnos! Mer kommentarer! Det gillas! Love u!

2010-06-30 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0