Emelie 25! och ett stort Kläddilemma :S

Ikväll blir det party. Lite i alla fall. Jag har lust att köra all in och dansa, men jag har ingenstans att sova i stan inatt så det blir till att tajma sista pendeln.... Så det blir nog en lugn kväll. Jag ska in och fira söta fröken Birgersson som fyller 25 år idag! GrattisGrattis! Jag har med mig en present till henne, ett stoort och mjukt paket. Tihi! Jag tror att jag ska åka hem till Carolina innan och vara med henne och Eve.

Jag har haft så jävla svårt att hitta kläder till kvällen, svårare än vanligt... Men jag tror att det fick bli detta jag har på mig just nu. Men jag vet inte, Carro skulle köra klänning, vilket jag tror de flesta ska? Kan jag då ha jeans å kavaj? Vad tycker ni? Skriv gärna en kommentar! Kram på er alla, å ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0