Jag vill vara frisk, snygg och dansa runt barfota i sommarvärme!

Jag ska väl inte klaga eller gnälla. Har hört att det är extremt osexigt... Hehe. Men fan i helvete va pissigt jag mår!!

Har haft ont och feber i 3 dagar nu, sån fruktansvärd värk i munnen som strålar upp i huvudet och öronen. Åkte in till Enkäpings lasarett igår efter att fått en tid bokad av sjukvårdsupplysningen, när jag väl kommer dit illamående av värken får jag träffa en liten utländsk doktor som jag inte riktigt förstod vad han sa. Han bad mig öppna munnen, knackade mig lite försiktigt i ansiktet och sa att han inte kunde säga nåt. Jag försökte lite hopplöst säga" Det kanske är ett konstigt virus som det alltid är när ni inte vet vad det är?" Då sa han: "Ja, de kan vara" Sen fick jag en räkning på hundra kronor och fick sätta mig i bilen och åka hem. Nätterna är värst....

Jag funderar på om man ska boka en tid hos tandläkaren? Att det kan vara nån inflammation i tänderna eller av visdomständerna som spökar? Dock har jag inte visdomständer som kommit fram ännu. Jag vill bara vakna upp varje morgon och att smäran ska vara borta, men i detta fall verkar det inte som att det kommer bli så. Jag vill ha svar, medicin, vafan som helst. Men jag klagar inte. Eller hur var det nu?

En låt som får mig att tänka på bra dagar, sommar, brunbrända ben, vinberusning, fnitter.... Incubus- Anna Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0