Klagomål och febersvammel

Okej. Jag har legat rätt deckad så därför ingen uppdatering.

Jag blev ju så roligt nog sjuk igen. Mongoont i halsen och hög feber, halvt handikappad och allmänt körd. Så nu har jag sen i söndags varit sängliggandes, igår var första dagen jag åt något sen i lördags kväll, fan va ont det gjorde men fan va gott det var. Har gått ner typ 6 kg på kuppen, tackar man för? Eller inte, så fort jag blir frisk går man väl upp allt igen.

MEN! Det bästa var att jag nu har fått pencillin, för att en läkare tillslut bestämde sig för att göra någon sorts test på mig och inte bara rycka på axlarna och slå knacka mig i pannan. På vårdcentralen gjorde sköterskan ett enkelt halsprov som visade att jag hade någon sort bakteriell infektion, det gick att konstatera på 10 min, hur lätt som helst. Så jag hade in princip kunnat varit frisk för 1 vecka sen. Men men, Nu äter jag pencillin och hoppas på att bli bättre, och när jag är det så ska jag fan fira, det kommer vara så skönt. Dessa veckor har varit bland de jobbigaste i mitt liv. Knarkat och överdoserat ipren och alvedon i 14 dagars tid utan mycket framgång, känns inte riktigt bra. Men med antibiotika så måste jag bli bra inom ett par dagar! :)

Jag ska skriva lite mer senare idag, ett lite positivare inlägg jag lovar, men jag var bara tvungen att avreagera mig med en massa klagomål och sörja. Nu ska jag tvinga i mig själv lite vaniljte och städa rummet så mkt jag orkar!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0