Korkat

Åh. Jag måste bara berätta hur korkad jag är. Mamma hade köpt hem shampoo till mig. En stor flaska med pump på, men pumpen på den nya hade gått sönder, men som tur var hade jag en gammal likadan som precis tagit slut. Så jag börjar gegga å kladda, skruva av båda pumparna och lägger det på kaklet, shampoo överallt typ, och börjar hinka över det nya shampot i den gamla flaskan, det tar ett tag men efter några minuter kladdar jag på pumpen och känner mig nöjd :)

Sen slår det mig. Varför satte jag bara inte på den hela pumpen på den nya flaskan?!!?!?

Är man blond så är man! :D


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha, söta du :)

2010-03-18 @ 13:19:34
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: Marie

Begåvat! ;D

2010-03-18 @ 15:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0