Middagsmys med Teamet

Hej Hej Hallå Du! Innan du börjar läsa, jag har egentligen inget vettigt att säga, som vanligt. Så! Nu vet du det!

Nu är jag här igen. Mätt och belåten dessutom, för första gången på ett antal veckor :)

Sitter just nu hemma och glor på TV, aptrött. Varit vaken hela natten och sovit endast ett fåtal timmar. Men jag klagar inte! :D Igår var jag hemma hos Carro och vi hade middag och mys med teamet. Blev jättelyckat, god mat och gott sällskap! Love U Guys! Lägger nog upp lite bilder här senare när Carro skickat mig några.
Just nu är jag ensam hemma, husägarna är på baluns, och jag ska hämta de ikväll/inatt... Hmm, får försöka ålla mig vaken på något sätt :S!?! Känner mig oerhört ensam, haha konstigt....


Jag bjuder på en random bild i brist på vettigheter att skriva :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0