Snart ska här budgeteras.... Eller?

Sitter i skolan och gör ingenting.... Kom hit för att få hjälp med allt pappersarbete, göra budget etc... Vi ska sätta oss snart, jag och några coproducers så att säga :) Tills dess blir det lite facebook och latande. Rätt okej ändå, för krafterna är inte på topp idag. Jag är så orkeslös och tråkig hela tiden. Pratar med Bea i telefon, vi är ansvariga för dekorationen på filmfestivalen som vi ska ha på fredag! Det ska fixas balonger, girlanger, serpentiner, pappersdukar, ljus med mera. Ska åka å hämta den röda mattan på onsdag också. Det ska bli spännande att se vilka ansikten som dyker upp på festivalen, och hur reaktionen på filmerna blir.

Imorgon blir det filmmys i bålsta, hehe. Undrar vilken film man ska HYRA.. Jag blir mobbad i klassen för att jag "hyr" film. Men vadå? Det är ju mysigt, och lagligt också för den delen? Och bättre kvalité? Wtf. liksoom....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0