Wish me well!

Jag börjar sakta men säkert återgå till verkligheten igen. Smärtan har nu gått från att ligga på en ständig 8:a till en 5:a typ. Rätt skönt. Känner mig bara så dum då jag lämnat min grupp själva på inspelning idag. Inte för att dom inte klarar sig utan mig men iaf, bara att kunna stötta dom. Jag hoppas på att vakna helt pigg och frisk imorgon, kunna studsa upp från sängen, göra frukost, göra sig snygg, åka pendeltåg och dansa runt hela dagen lång på filminspelning! :D Hoppas hoppas.... Jag ska slå en pling till någon i gruppen och se hur allt ligger till. Med lite ipren ska jag väl iaf kunna ta mig upp ur sängen någorlunda snyggt.

Mamma är iväg och ska köpa Hamburgare till mig :) Mumsie, det ska bli gott. Fett men gott... När jag blivit 100% frisk igen är det hårdträning som gäller. Back to buisness, minst 5 pass i veckan, bränna fett, kalorisnålt. Smal smal smal! Det ska jag vara i sommar! Men så blir man sjuk, sunkar ner sig, äter godis och blir allmänt skabbig. Men snart jävlar! Hello Muskler, Goodbye fett! Personlig tränare kanske kan behövas?

Nu ska jag ta det lite easy ett tag till innan jag mammsie kommer med mat! Puss på er! Håll tummarna för att jag blir frisk!


Från sommaren 2005?  Kanske, jag och Emma min kära vän var ute på en rolig promenad och hittade en jättestor hamburgare...Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: D.A.D

No Stress babe! Känn in vad kroppen vill/klarar! Inte vad Din stressade hjärna kräver. Snälla?

2010-03-08 @ 19:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0