En kram när dagen blir till natt...

Det finns stress, sen finns det stress. Och just nu har dom två tagit ut varandra och jag är nollställd. Det är för mkt av allt så jag blir bara trött. Så mycket som ska göras, och med ingen tid för det. Jag vill bara kasta in handduken, vinna på lotto, bli kär, sticka iväg, till bali, kasta min mobil i havet och bara koppla bort livet. Who´s with me?

Men men, inte mkt att göra åt, life is life, och här är jag. In the middle of it.

Nytränad är jag iaf, och träna ska jag göra halv 7 imorn bitti också för att sen bege mig till Tumba och kolla in studion som vi ska filma i vecka 23, sen tillbaka till stan och på praktikmöte på Meter Film & Television, och sedans sitta barnvakt i zinkensdamm halva natten... En lång dag med andra ord, känns som att man skulle behöva en varm kram när den dagen är slut. Men men.

Sov gott på dig! Puss å Kjaaaamis!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kraaaam <3 !!

2010-05-17 @ 23:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0