Koffeintisdag!

Det snurrar i min skalle. Rätt rejält, har nog inte vaknat än men manipulerat min hjärna och kropp att jag har det med en jättekopp starkt kaffe som jag hinkade i mig på tåget. Idag blir det multitasking hela dagen lång. Nu är det tv studio möte sen måste vi pararellt med det komma igång med vår dokumentär.... Sen ikväll är det tv fest på imperiet, men innan det måste jag hem och jobba på golfbanan för att sedan skynda tillbaka till stan. Det blir iaf nyktert ikväll, dels för att jag inte har råd med nåt annat och dels för att jag aldrig kommer orka upp till skolan imorn om jag dricker. Även om jag har lust med att både dricka och stanna i sängen hela dagen imorn... Men, jag är inte den som är den minsann!

Min ubergoda frukost! Naturell yogurt, goda färska jordgubbar, walnötter, linfrön och äppelbitar!

Och min jättekopp! Mmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0