Mc knuttar i Tumba! Woop woop!

Hej hej. Ye ye... :) Usch vad tråkigt att börja ett inlägg med: Hej, idag har jag..... Men det tänker jag göra bara för att idag.

Hej bloggen! Idag har jag gått upp tidigt och häckat, ätit min vanliga frulle och druckit mitt kaffe, en bar det av till storstockholm för dokumentärmöte med mina darlings! Sen gick jag på stan med marie, kissnödig som ett jävla as, som vanligt, men jag pallade inte gå på toa... Som vanligt.... Hehe. Just nu sitter jag hemma hos sebbe, som är å tränar för tillfället, sen ska vi till bandhagen å dricka några öl, ja, några öl, för ja ska upp relativt tidigt imorn och åka till tumba för att filma material till dokumentären. Så jag sover hemma hos söta Carro i farsta :) Underlättar rätt hårt med tanke på att vi ändå ska ta bilen därifran allihopa imorn bitti :)

ust nu väntar jag på Mr. Bastian på att han ska träna klart så vi kan dra iväg. Är smått rastlös förstår ni.... Jaja, det blev bara en massa koblaja som vanligt, och jag är stolt över mina ca 10 tappra läsare som läser mina inlägg VARJE dag :) En stor puss på er. Ni får gärna kommentera och tipsa om vad ni vill att jag ska skriva om, några speciela bilder ja ska lägga upp eller något annat roligt. Det är bara skoj, jag vill ha lite inspiration. Om ja ska lägga upp dagens outfit eller något annat roligt.

Puss på er stammisar, Typ Elliot å Emelie? ;) hehe ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0