Söndagsupdate

Seg Söndag. Men det är väl så dom ska vara, sega. Men! Jag har i alla fall hunnit träna, äta och duscha idag! :) Gick faktiskt upp kl 9 och åkte ner och tränade, har kommit på att det är bland det bästa som finns, att träna tidigt på morgonen och sen få kommer hem och äta en efterlängtad frukost. Sen har man hela dagen framför sig, även om den idag bara blev till att sitta av, men ändå. Det är skönt, har jag som sagt kommit på.

Jag har även tagit tag i projektet "att uppdatera musiken på min iphone" idag. Det tar bara en sån jävla tid att synkronisera skiten. Har hållt på å matat sen kl 11.... Suck, och det är ännu inte klart. Men det är verkligen värt det, ett år gammal musik, ni hör nog själva att den förmodligen var rätt utjatad i mina öron.. Hm, jepp! Men nuså blir det lite nytt, eller kanske inte nytt nytt, men nytt för att komma från min iphone och ipod :) Så nu kan jag även dunka min nya musik på min fina julklapp, min grymma Yamaha dockstation och högtalare. Gillas! Så nu kan jag städa och sjunga till nya låtar igen, så blir det genast mycket roligare. Nu har jag verkligen en anledning till att röja på rummet!

Imorgon blir det stressigt som fan, ska vara i skolan kl 8 för att ha nyhetssändning, jag och Tomas är ett reporterteam och ska hitta nyheter och bege oss ut på stan och göra inslag till nyhetssädningen kl 16. Men det blir nog kul. Allt annat med skolan, vilket är väldigt mycket och stressigt orkar jag inte skriva om, det jagar mig hela tiden iaf, stressar mig och ger mig ångest och lite smått panik.... Så det lämnar jag ute härifrån.

Ingenting är det på tv, och klockan är långt ifrån jobtime... What to do???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0