Stressad men nöjd

Precis som rubriken lyder. Det händer mycket, jag har mycket att göra. Men trots det känner jag mig rätt nöjd med mig själv just nu. Jag vet inte om det är för att jag har varit mer fokuserad i skolan och verkligen fått saker gjorde idag, eller om det är den underbart roliga och händelserika kvällen igår, eller om det är ljuset utifrån, eller.... Ja, jag vet inte. Det spirar om mig iaf och kroppen är på G.

Jag ska bara lite snabbt berätta om gårdagen. En god vän till mig, min kära klasskamrat Hanna Hedin är fotograf och jag bad henne fotografera mig för att boosta mitt självförtroende lite och se vad jag klarar av. Och jag säger bara OMG vad duktig hon är och vad kul det var. Alla borde göra det! Så jag tror mycket ligger i det, är fortfarande boostad med energi från gårdagen och nu när jag ser lite av resultatet så blir jag ännu lyckligare. Hon är så begåvad och kommer bli så stor! Gå in på hennes hemsida och kolla på hennes underbara bilder! www.photobyhannah.dinstudio.se

Här är sneakpeek på resultatet! Hon är en gud!





Kommentarer
Postat av: Majsi

Heting på alla bilder!!!:P miss u...<3

2010-05-27 @ 23:13:23
Postat av: Zandra

Assnygg Amandaa! :)

2010-05-28 @ 02:25:58
URL: http://zandraknutsson.blogg.se/
Postat av: D.A.D.

Princess! snart 20 oxå...

2010-05-28 @ 14:53:40
Postat av: Anonym

Sjukt bra bilder. Snygg!

2010-05-28 @ 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0