Valborg och lite annat skoj

Heloo! Det har varit fullt upp i missroos liv de senaste dagarna. I torsdags jobbade jag på inspelning hela dagen från 05:30 - 20:00. Kul men jävligt slitigt. Jag hade kristin vid min sida och tillsammans fick vi den rätt galna inspelningen att fungera. Det var brevduvor, spädbarn, småbarn, vattenballonger, heliumballonger, guldkonfetti och massa andra saker. Som sagt det fanns inte mkt tid till vila men det gick bra ändå- Vinjetterna/trailerna som tV4 spelade in är inför kungabröllopet och de kommer bli superfina! De är filmade i 500 bilder med en Phantom HD. Efter denna dag var stockholm bokstavligt talat fullt av guldkonfetti, vi gjorde det bästa vi kunde med lövblåsarna för att städa undan efter oss men det var helt omöjligt...

Sen dagen efter det var det valborg, det firades med delar av klassen och några andra. Vi började på gärdet med fotboll och vin sen började det regna då bar det av till skolan där det spelades ölspelet och festades ganska hårt. Allt som allt så var det en väldigt lyckad kväll! :)

Bilder från trailerinspelning 29/4:

Elisabet Tarras Wahlberg


Lövblåsen som lämnade hela stockholm fullt av guld (konfetti), och jag är medbrottsling...



Bilder från Valborg:

Ett härligt gäng på gärdet där det vart fotboll och dricka,

Sen när det börja regna ockuperade vi skolan och där skulle vi spela ölspelet....


Och Fredrik drog kortet som löd: Ta själv av en medspelare ett klädesplagg... Det slutade såhär:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0