Fredag och kanske lite utgång?

Det blir nog en liten utekväll ikväll, i sumpan av alla ställen. En tjej på jobbet, Mikaela Schef och hennes Jonas har förlovningsfest och jag blev bjuden i sista minuten, jag har inga andra planer ikvä'll än att sitta ensam hemma, så då kan ja väl lika gärna åka ensam till sumpan och ha kul med nya människor. Sån e ja! :P

Men först ska jag jobba klart, och jobba på golfbanan inna jag kan bege mig, måste väl gå på det där systemet också om jag hinner. Om jag ska komma helt ensam till ett gäng kompisar på 35 pers, förmodligen aningen onyktra och glada ihågen måste jag väl åtminstonde dricka en cider för att lugna mina nerver... :P

Sitter mellan mina samtal idag och cathar upp på Idol som jag missat varenda dag :) Kul kul. Idag är det fredag. japp japp. Nu ska jag jovbba vidare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0