Inse fakta, gjort är gjort

Jag har insett att man verkligen måste släppa det förflutna, glömma allt, och gå vidare. Det är lätt att vara efterklok och vara arg på människor och sig själv för något man gjort. Men samtidigt så vet jag att det går emot mina principer att klanka ner på folk för något de "har gjort". Kan verka klyschigt men "Gjort är faktiskt gjort" och går inte att ta tillbaka. Antingen så ber man om ursäkt eller på något sätt sonar det man gjort, men trots allt så måste man om inte förlåta iaf kunna släppa det. Och det ska jag göra. Släppa det, försöka gå vidare, tänka positivt, inte vara så ego och bara tänka på vad som är bäst för mig... Det är inte lätt, det suger rätt hårt att inse, men det är bara att bita i det sura äpplet och faktiskt inse fakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0