När jag går ner, ber du om mer!

Jag är så trött! Benen värker (inget gnäll här inte, jag är inte bitter ;) Nej, men jag kan bara konstatera att Converse fortfarande inte är de bästa jobbskorna att springa runt i och bära tunga grejer uppför trappor med... Men nu har jag lärt mig det, trots det kommer jag förmodligen göra om det igen. Och igen.
Jag är som sagt trött idag, förkylningen gör det inte bättre. Men! Imorgon är en ny dag, då blir det äventyr med B-L gänget :) Lång spännande dag!
Massa rubbish idag igen, men det är inte så många som läser min skit i alla fall så vem bryr sig...
Nu blir det TVÅ nya avsnitt av min favvoserie! Tjoho å godnatt!

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

"det är inte så många som läser min skit i alla fall så vem bryr sig..."

Svar: Jag både Läser & Bryr mig. Det vet Du'la?

2011-09-28 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0