Ge mig en bra orsak att vara arg på mig! En?

Inge stan på Söndag tydligen. Anette den jäveln ;) drog med Syrran idag istället. Fan anna att ta mina kompisar... Haha, sen vill jag bara fråga dej om du läser detta. Vad har jag gjort dej? Jag orkar inte ha en till som är arg på mig och jag inte vet varför. Fan, vad är det för fel på mig? Ni är arga men vägrar säga vad det är, bara anklagar mig och skäller på mig men ger mig ingen chans att säga vad jag tycker och förklarar eller har inga riktiga anledningar att trycka ner mig som ni gör. Men kära syster iaf, jag älskar dig, varför stöter du oxå bort mig? Berätta vad jag gjort för fel så ändrar jag på mig, vill inte ha den som ovän...

Får sånt där tryck över bröstet igen, svårt att andas. Skitjobbigt, jag vet vad det beror på ändå så får jag inte det att sluta.

Det var inte meningen att göra detta till ett depp/självmordsinlägg som vissa skulle kalla det men vart bara sur när jag pratade med Syrran nyss. Nu ska jag fortsätta plugga, ta en kopp teh och försöka slappna av innan Boston Teaparty börjar. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0