Herregud vilken Lördag...

Asså, lördagen var hur konstig som helst. Som att gud hade lagt en förbannelse över hela dagen. Kom hem från Hanell kl 1 typ. Då var allting okej, kände mig lite konstigt men det var allt. Det hela började när jag skulle cykla ner till farmor. Den luften och synen jag möttes av fick mig att ana ugglor i mossen. Den kalla och friska luften var som bortblåst, istället möttes jag av ett kolsvart tjockt dis, fuktig kall luft. på en gång vart jag seg och snurrig i huvudet. Planer för kvällen då? Jag drog tillbaka till Hanell runt 7, seg som fan. Vi åt på vinan, försökte ringa runt och fixa ihop lite folk... Ingen svarar i telefonen? Ingen! Skumt...  Jag mår illa,håller på att somna, känner mig som en klump cement och det enda ord jag får fram ur munnen är CP... Sen kommer Netto förbi,och det roliga mned det är att hon är precis lika nollställd som jag och påpekar att hon tror att det är något fel med denna lördag... Det slutar med att nettson och jag promenerar tysta till shell, köper daim och chips, får skjuts med frerik eldin hem till mig och tillbaka till netto... Sen runt 1 somnar vi och sen vart det söndag och nu känns allt som vanligt igen.. Sjuk skum lördag alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0