Bilkåt Segpropp

Herregud vad trött jag är idag, antingen är det vädret eller så e ja bara trött... Fick låna Leffes bil igår kväll! Tack Leifi! :D Agerade taxi glatt hela kvällen igår. Det var kul, ett tag, den vart jag så trött att jag blev röd om kinderna ;). Intressant kväll igår, första gången jag var på Rickards utan att "festa", bara se alla andra dryga sig, gamlingar som slogs å massa grejer, å där stog jag med min Cola å såg allmänt lost ut... Sen vart det upp till dans hemma hos Purjo. David och Johan stog för underhållningen! Vackert pojkar, tack för ett gott skratt! Hehe, ikväll hoppas jag på ännu roligare tider, ska väl ta en powernap snart, duscha och äta något sen ta mig till kära Johanna. Hon har bjudit hit en kompis från Enköping och har lovat henne en tvättäkta bålstakväll, så vi ska försöka fixa det. Till vår hjälp har vi förmodligen David, Purjo, Jenna, Stephanie och diverse andra bålsta luffare ;)inklusive mig dåra. Hoppas att kvällen blir trevlig iaf. Hitills idag har jag brummat runt lite, tog en sväng ner på ica och köpte strumpbyxor, åkte och hälsade på far som slet som ett djur i skolan på öppet hus :), sen ville Netto ha skjuts hem från stationen, så självklart hämtade jag henne, det slutade med att vi tog en sväng till Stäket och sen vart det kaffe på donken. Vadå bilkåt? haha. Men nu har jag fått lämna ifrån mig pärlan till sin riktiga ägare :( snyft*... Promenerade hem i den härliga höstluften och nu sitter jag här. Trött som ett as, ont i magen och huvudet och planerar inför kvällens eventuella händelser. :)  Nu skulle jag vilja ha en ipren, en kall cola och ett varmt bad. Men jag har varken värktablett, läsk av något slag eller ett badkar hemma så det sket sig. Blir väl ett glas vatten, ett tuggummi och en dusch istället. Vinnare hittar alltid lösningar, eller hur e de man säger? ;)  Ha de bra, här får ni en låt som jag iaf tänker lyssna på nu. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0