Vad hette den andra strumpan? Den ena hette Syster- Yster iaf....

Imorgon e de fredag. Det betyder fika, hyllningstal, kursslut, lång dag, hemma kl 7 (om jag inte får låna bil) och party! Var? Det lär ni veta, var brukar festen vara på fredagar? Den som gissar rätt får en puss!

Just nu lyssnar mandie-moe på på Avenged Sevenfold - Gunslinger. Mkt vacker låt! Mm mmm. Ser förmodligen ut som en idiot, med knallrosa skullcandy på huvudet, sjungandes haha! Klockrent! Å nu kom ytterligare en bra låt! :D Sonic syndicate! Fan de e  härliga tider! Imorgon blir en tung jävla dag. Måste jobba hårt på varenda lektion, ändå fram till halv fucking fem! e inte de lite taskigt? Att låta mig sluta så sent på fredagar? Partyts dag! Jääla skit asså. Tillbakam till hyllningstalet till min kära syster. det går åt hevete.. Men vem fan bryr sig? Inte jag iaf, tror jag? eller? Jaja skit samma. Bye! Här en bild på syster min! Sådesa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan det vara så att festen är hos Hanell??

2008-11-27 @ 18:59:26
Postat av: jessica

du e utmanad :d se min bloggis

2008-11-27 @ 22:45:49
URL: http://jessicaholmstrom.blogg.se/
Postat av: lillstrumpa

så hette den andra strumpan........

2008-12-05 @ 15:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0