Vilket kaos

Så sjukligt trött. Idag riskerade jag fan livet, haha nästa iaf för att ta mig till min pisskola. Å när jag kommer dit har lärare inte kommit å kommer inte under resten av lektionen heller, skit jobbigt, så jag, emma å Ida drog till subway å åt! Mums. Sånt måste jag sluta med snart, man blir tjock, det är dyrt och av andra orsaker. :P Sen drog jag hem, i slasket som var på 55:an. Ligger efter en lastbil ett tag som stänker ner min ruta så jag ska sätta på vindrutetorkarna och spruta spolarvätska men upptäcker att den är slut! aaah får panik, måste stanna på nästa busshållsplats å toska av skiten med tröjan för att kunna se någonting. Livsfarligt, som att köra å blunda nästan, sen stannar på på en statiolmack utanför Enköping å tvättar rutorna igen för att se vägen hem. Haha, nu har jag iaf köpt spolarvätska som jag alldeles strax ska gå å fylla på i bilen. Imorgon tar jag bussen till skolan, inte så säkert det heller i detta väder men busschaffisarna hoppas man på har mer vana att köra under dessa omständigheter än vad jag har. Imorgon spelar A laget match, ska förmodligen ner med Jessica å kika :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0