hysteri i byxan!

jag har ett erkännande till er. jag är amanda, och det är någonting jag kommer förbli! lingon är någonting som är bra för urinvägsinfektion och någonting som alla kan torka enkelt i sitt eget torkskåp. mycket smaskens.
idag har jag bara ätit mandlar och massor, åter massor(!!) av godis. tillfärdat världen.. NOLL. men jag är inte ledsen för det, för Bush har det knepigare just nu.
ett ljus vid min sida och jag börjar bli nostalgisk med all dess musik som strömmar ut från högtalarna. vem blir inte det? snart bär det iallafall ut till rickards och trots alla fram&tillbaka ska jag vara revloutionär och gå själv! hur jäkla stark är inte jag? aah ;)

sevenfold är det ingenting fel på heller. deras video ''little piece of heaven''. videon kunde väl varit lite mer rumsren men låten är uuuuuuuuuuuunderbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0