Gårdagskvällen

Ja ni, Gårdagskvällen var toppenbra. Hade superkul, lite långdraget bara så jag orkade inte hålla igång hela kvällen som vanligt^^ Men mysigt och roligt hade jag iaf. Det bästa var ju vädret, jag, Jenna och Steffi satt ute å förade på balkongen hemma, fråmat 7 satt vi där, utan att frysa med bara t shirt å linnen, det var jätteljust, under oss var det några som grillade så det luktade sommar, heeeelt underbart fick rysningar i hela kroppen! Snart är det sommar!



Finaste brudarna! <3


Sen runt 10 över sju begav vi oss ner till bussarna som stod å väntade på alla partyglada bålstabor. Det var skitmycket folk, lite rörigt men allt gick bra. Hehe, lite kul bara. Jenna å steffi hade ingen riktigt koll så jag hjälpte till lite. Vi hade bestämt att vi alla 3 skulle åka i samma buss- jag hinner bara vända mig om i 2 sekunder så ser jag bussen vi skulle åkt i bara rulla iväg:O! Så jävla snopet, jag måste sett rätt dum ut när jag stod där å typ vinkade efter bussen, så jag hade inte mycket annat val att hoppa in i den lilla 16 mannanussen, med bara övertända killar som jag inte kände igen hälften av. ^^ Lite skeptisk hoppade jag in bredvid chauffören. Men hon var skittrevlig sen började grabbarna tjata om att jag skulle fixa musik, eller oaf höja. Så det gjorde jag, å jävla vad det uppskattades. De vart skitglada och jag agerade DJ hela kvällen, så det var en skitkul resa trots att det inte blev som jag tänkt mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0