Snart e de sommar!!!!!!!!!!!!

Gokväll! Kom nyss hem från mys nere vid futurum. Japp, det är sant. Vi hade lite Preesummerparty ute på fotbollsplan. Bergsprängare, brasa å mys. Skitunderbart. Snart är det sommar 2009! Jippi! Visst, lite optimistiskt att vara ute i kylan, men så farligt var det inte. Det var jättemånga där, kul att träffa Lillan, Sophie, Mange, Carro, Steffi å massa andra. Sen promenerade jag hem med skön musik i rask takt i mörkret. Nu kommer jag sova gött, jag lovar. Vi spelade faktiskt lite kubb å hade oss. Börjar ana att denna sommar kommer bli toppen. Idag tackade jag även jag att jobba nere på Gotlande hela 3 veckor. Känns bra faktiskt, men syrran fick övertala mig först, men nu känns det som rätt beslut. Vafan ska jag missa här i Bålsta? Inte direkt några som kommer sakna mig, lilla skitbålsta liksom. Så den 17e Juli bär det av, kommer inte hem förrän den10e augusti. Ska jobba som lägerledare/ridlärare nere på gannarve gård nere i Klintehamn som bara ligger några kilometer utanför visby, så lite party kanske det blir med! :D Hoppas på det bästa!

Nu ska jag försöka sova, för imorgon blir det mera plugg sen ska jag åka iväg med mammsen å kolla på studentklänning å käka middag kanske, får se vad vi hinner med :) vi hörs mer imorgon. Sov så gott allihopa å ha ett fortsatt trevligt påsklov!

Här kommer lite härliga gamla sommarbilder! Tagga sommar 09!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0