Äntligen Rickards ;)

Hej! Här ligger jag i soffan, en slagen hjälte. Nejdå, men jag e trött. Kom hem runt halv 3 igår efter en mycket rolig kväll. Först åkte jag hem till Malin uppe på åsen, vi var 8 tjejer som skrattade och hade trevligt. Runt 11 drog vi vidare till en annan förfest, trevligt var det där också, och efter det blev det Rickards. Det var väldigt mycket folk där, lite annorlunda typer, men jag hade kul iaf. Dansade, svettades, drack en drink :) Vid 2 tiden körde snälla Maria hem mig! Så jag kom hem till min sköna säng och somnade på direkten. Som sagt, idag är jag rätt trött, inte ett dugg bakis eftersom jag inte drack så mycket, men lite seg i kroppen efter all dans e man ju. Ska snart ut å jobba, vill inte men de e väl bara till å görat! :D

Ha de gött så länge!





Kommentarer
Postat av: Malin

Du måste skicka bilderna till mig;) [email protected] /MALINNNNN

2009-08-16 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0