Flodhästporr = skrattattack!

Hej Hopp vilken bloggare jag är! Herregud, ska nog snart lugna ner mig med mina uppdateringar... NOT! Men jag glömmer bort, orkar inte jadajadajada...

Men nu e ja här iaf, har varit en fasligt lång dag. Slaggade över hemma hos Emma inatt, vi spelade rockband hela kvällen så att grannen under bankade med en käpp i taket (vårt golv) Skitkul, dock blev vi lite irriterade för vi hade inte ens så högt på, och klockan var bara halv 10.. Men men ör man grinig så e man, jag tror bara han/hon var avundsjuk! Ska lägga upp en video som jag å emster gjorde igår natt, trötta i mössan som vi var garvade vi något enormt åt att jag låtsasjuckade med hennes mjukisflodhäst mot en kudde... Ah, så då skrattade vi typ i 10 min åt det, och sedan eskalerade allting bara :P. Ska försöka få upp filmen framöver.

Snart ska jag brumma iväg till jakan för att hämta emstlur, för hennes bil var totalt igenfrusen imorse när vi skulle åka så hon fick åka med mig. :)

Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0