God Jul!

Nu sitter jag uppe i fjällstugan, sitter och tittar på sagan om konungens återkomst och har nyss kommit tillbaka från en liten powerwalk runt byn.

Igår var det julafton, en mycket bra sådan. Det var bara jag mamma, leffe och mormor å morfar som firade men det var trevligt. Vi åt julbord på restaurangen i backen, len O.P Andersson slank ner (motvilligt och kväljande) och en öl (eller 2), samt en massa god mat! Sen öppnade vi paket och jag kunde inte fått bättre saker. Ja herregud vad de hade köpt, nu har jag inte bara 1 utan 2 iPhones, hihi. Ja visst var min gamla lite kantstött men en sprojlansny, vit 16 giggs 3G S hade jag inte förväntat mig. FIck även en awsome dockstation till ipod/iphone, men det bästa av allt var medlemskapet på SATS! :D Här ska tränas! Tack älskade Mamma! Och tack alla i familjen för allt fint! Är så glad!


Idag har jag åkt skidor i ett par timmar, men det var inte så kul att åka ensam i dimman. SKa försöka få med Leffe upp i backen imorn, om inte annat på afterskin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0