Japp, jag gjorde det..

Haha. Gissa vad jag nyss gjorde? Jag ringde in å röstade på HEAT i melodifestivalen. Jag skojar inte, jag bara gjorde det. Men om jag ska vara ärlig så tyckte jag de var skitbra! De såg visserligen ut som skit, trodde det var ett skämt först. Men sångaren, vilken pipa! Grym röst, skön låt.. Så ja nu vet ni att jag röstade. Pinsamt men sant. :)

Jag sitter nerkrupen i soffan under filtar och massa kuddar runt mig. Känner mig lite ensam. Inte så konstigt eftersom jag är... Ensam? Haha. Jag är så otroligt klantig. Eller dum, eller jag vetefan. Jag är bara rädd just nu, osäker. Vill ha närhet samtidigt som jag vill vara självständigt. Vara liten och utan ansvar, samtidigt som jag vill va stark och ansvarsfull. Det är svårt. Jag väntar på att nåt ska hända... Fastän jag vet att inget kommer hända..  Jobbigt det där. Men jag är nog inte ensam med detta dilemma. Om någon nu förstår vad jag svamlar om vill säga. Nej, nu ska jag droga ner mig själv och mina tankar med glass.

Bye.

Kommentarer
Postat av: manda

Leffe tyckte också att de var bäst. Jag gillade Beans and Cookies. Kram mamma

2009-02-14 @ 22:03:12
URL: http://missroo.blogg.se/
Postat av: Emma classmate

röstade också på heat ;D

2009-02-17 @ 23:22:20
URL: http://memmsi900607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0