Spyboxning

Nyss hemkommern från boxningen. Jag blir riktigt taggad att börja boxas på riktigt. Kommer ihåg när syrran å jag gick på ett pass förra veckan, hon råkade smälla till mig allt va hon hade i revbenen. Sån jävla adrenalinkick! Jag slog ännu hårdare och snabbare efter det. Men, än så länge får jag nöja mig med att döda mitsarna ^^ Idag var ett riktigt dåligt pass. Simone, instruktören är ingen jag gillar. Det vart många uppehåll, konstiga övningar. Men det blir vad man gör det till. Jag lyckades kämpa mig helt slut iaf. Så ikväll kan jag somna gott :) Nyss druckit min shake. Under hela passet hade jag sura uppstötningar, inte kul! Men jag vet varför, efter att ha tryckt i sig stark thaimat och en massa godis under dagen e de inte så konstigt ^^

Nu ska jag tvätta av mig och krypa ner för att gå upp och åka in till jobbet imorn för att städa och dricka vin ^^ Låter rätt soft va?

Godnatt everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0