Apple bottom jeans!

Så var klockan redan halv 8. Här sitter jag och dricker en kall cola. Jag vet att det inte är bra för mig men jag dricker typ aldrig lläsk och idag var jag tvungen att unna mig denna cola. Sådeså! Ska egentligen plugga just nu... Historialäxa och religions uppsatsen... Men, jag har inte fått någon av uppgifterna än... :/ Hmmm.. Alla andra fick de i Fredags men då var jag sjuk så jag ligger lite pyrt till just nu. Men men, jag ska skriva på svenskan istället. Ska skriva ett arbete om  Tornedalsfinskan... Ganska roligt faktiskt när man orkar ta tag i det. Imorgon har jag 2 timmars sovmorgon igen! Yippi! Imorgon ska jag förmodligen köpa ett par jeans också om jag har tid och lust. Vet inte, är så sjukt jobbigt att prova jeans. speciellt när man har ganska knubbiga ben å stor röv så allt hänger utanför när man provar. Inga tajta jeans sitter bra på mej, eller det är svårt att hitta jeans som sitte någorlunda bra. Men när man väl hittar det där paret så blir man så glad och känner sig snygg.

Nu börjar sex and the city på teven. Ska nog slökolla på det samtidigt som jag skriver på svenska b skiten. Så, bye bye foaks!

Kommentarer
Postat av: nett

har inte sagt att jag inte äter på donken :P

2009-01-13 @ 23:06:14
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0