En golfboll i halsen

Låg vaken till 4 imorse å kollade på jvm finalen. Till vilken nytta då? ett rätt dåligt Sverige och ett Kanada som hade alla på sin sida. Kolla bara på domarna! Helt sinnesjukt. Markström vart omkullåkt med flit 4 gånger och ingen såg något. Men jag gillade ändå sveriges attityd till det hela. Det är liksom inte mycket att göra åt, kanadensare eller Kanadickerna som Foppa säger är jävla idioter thats it. 5-1 vart det. Men jävlar va bra svenskarna har varit hela tuneringen! Markström är så jävla bra! Eloge till han!

Jaja, nog om Hockey. Fan, kom ihåg hur sugen jag var igår natt, kl3 typ. Ville ha kaviar macka med ägg och kal oboy men orkade inte. Så ja somnade i hopp om att vara superhungrig när jag vaknade. Tror ni jag var det eller? Nej! Så nu sitter jag här å tjurar för att jg inte är sugen på mina mackor... Haha ironiskt men sant. Nej, nu blir de en kopp te med honung istället för att försöka lindra den stora golfbollen jag tycks ha i min hals... Föressten så är jag så sjukt sugen att gå på bio. Det skulle vara alldeles lagom aktivitet såhär inna skolan börjar och man har varit ensam hemma, sjuk och sängliggandes sen i lördags... Inte kul, så en lite bio skulle va så najs! Men jag har ingen att gå med. Får se om syrran känner sympati för mig och följer med :) Hope so. Hon var så söt igår och kom å lämnade lite mat och böcker till mig! Snälla hon!

Nej, nu slutar jag medan ja är på topp! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0