En sjuklings bekännelser

här ligger jag i sängen, har inte orkat gå upp å hämta datorn enssa jagskriver detta på mobilen... Idag här jag bara drygt 38 graders feber men fan va dåligt jag mår.. Haha de é kul att få tycka synd om sig själv, speciellt på bloggen, ingen kan ju säga åt mig att sluta. Så ja tänker fortsätta klaga för jag gillart!;) tog nyss en ipren så när den börjat värka ska jag försöka ta mig upp och snabbtina en falukorv å koka spagetti å broccoli som ja ska försöka äta, helst av allt skulle jag vilja trycka i mig en pizza nu när aptitet börja smyga fram igen.. Men men inte orkar jag gå till pizzerian och jag har ingen snäll kompis som vill åka å köpa en åt mig ;) jag klarar mig nog ska ni se! Jaja nu vet ni att jag nästan lever, haha nu när jag skriver detta vorjar febern gå ner, nu kanske ni undrar hur jag kan veta det.. Kanske för att svettet rinner som på en stycken gris i pannan och i knävecken, shit va snuskigt. Men för er som varit sjuka förr borde veta att det är fullt normalt;) ha de så bra, oroa er inte över mig ;) haha om de nu é någon som skulle de. Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0