Grattis Mami Johanna!

Jag hade jättekul igår. Är trött som ett as idag, blåmärken på fötterna efter alla stämplingar med klackar man fått, men jag mår bra. Hela kvällen var toppen. Allt, då menar jag allt. Magenta lär vi besöka fler gånger.

Nog om det. Johanna fick sin lilla Theo imorse runt 7!!!!!!!!!!!! Så kul att jag han träffa henne igår innan, hade inte sett henne på flera veckor. Men jag sprang på henne i centrum och hon sa till mig att hon var säker på att skulle komma inatt. Och precis som trott så började värkarna på riktigt samma natt. Jag har inte fått så mkt info, bara pratat med emma som pratat med frida. Hon hade inte ens använt smärtstillande! Hon är så cool Johanna! Det är därför vi älskar henne, Mamma Johanna! Nu vill man bara se det lilla undret! Han var tydligen hur söt som helst sa Frida!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0