Gott Nytt År!

Underbar nyårsafton. Den bästa hittills tror ja! Jag hade så sjukt kul, var glad hela kvällen, skrattade, träffade nya människor... Så najs. Kom hem runt 5 imorse. Helt perfekt var allt! Ska berätta lite kort om vad jag gjorde för er som orkar läsa.

Klockan 6 åkte vi till Cathi där tjejerna väntade. Vi åt trerätters. Så sjukt gott. Sen vart de lite singstar, mer skratt och mys. Runt 11 drog vi till Gula Villan där det var brakfest. Kändes som halva bålsta var där. Dock kände jag inte ens igen hälften av människorna där men det var skitkul ändå. När vi väl kom fram var klockan kvart i tolv så alla gick ut i rondellen och väntade på smällarna. Sen vart det massa krmandes och pussandes vid tolvslaget. Skitkul! Ringde faktiskt inte så många, mamma, pappa och nett ringde jag å gratta. Eller de ringde mig eller nåt. Iaf, jag hade jättekul, allt var näst intill perfekt. Tack Jessica för en massa goa skratt! ;) Nu ska jag laga mat åt pappsen och mig. Kycklingfilé, klyftpotatis och tzatsiki blir det! Hoppas alla får ett bra 2009! Der har iaf jag tänkt att ha. (bilder från igår kanske ploppar upp senare) Chao!

Kommentarer
Postat av: nett

nehe du! det vad jag som ringde dig :D hahahah

2009-01-02 @ 13:22:59
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0