Bara på tal om ingenting

Jag har fått så sjukt dålig hy. :/ Så jävla trist. Dels så fjällar jag som en fisk efter att jag brände mig på västkusten, sen har jag småfinnar som irriterar mig. Men tydligen kunde man få dålig hy i början av den här "bantningskuren" jag äter. Så jag hoppas väl på att det går över. Bihåleinflammationen har iaf nästan försvunnit. Väldigt ont i huvet fortfarande bara men men sånt e livet. Förra inlägget kanske verkade väldigt egocentriskt, men det  var inte min mening. Vill ju inte tvinga folk utan man ska göra saker av rätt anledning. Sen är det en annan femma att det är förjäkla svårt att kunna tajma in att träffa sina vänner. Det är svårt eftersom alla verkar ha fullt upp.

Nej nu ska jag sova, och invänta ett hejdundrande oväder som skulle dra in över mälardalen imorgon. HEJ ÖVERSVÄMNING PÅ GOLFBANAN! :P Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0