Nu drar jag!

Hej Hej. Här sitter jag, klockan är 2, halv sex åker jag till nynäshamn och gotlandsbåten. :) Ska väl inte sitta här så länge till, visst jag har tid på mig men om jag känner mig själv så kommer jag få sjukt stressigt hur jag än bär mig åt.. :P Är fortfarande rätt nervig inför allt, hur allt ska gå där borta, om jag klarar jobbet lika bra som syster min :)

Jaja, nu blir det duschen sen mera fix. Sen är det Adios Amigos, kan bli lite bloggande från mobilen, men inte mycket annat socialt nätverkande finns nog att få tag på därnere, så jag kommer nog ha lite smått msn abstinens :P Nu drar jag. Ha det underbart allihopa! Kommer sakna mina vänner! Puss o Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0