Poolmys, Skrädderier och Golfbollsplockning i regn

Det regnar hör i Bålsta idag. Och i övriga Sverige också antar jag.... Trist, trist som fan.Är sommaren slut nu? Var den en vecka i April, och en Vecka i Maj vi fick? Ska det vara så? Ska de verkligen vara så? :P

Palla. Snart ska jag ut i regnet coh kylan och jobba. Jag kommer bli kall och blöt. Men skit samma. Jag tjänar några slantar iaf och det är det värt. Mormor och Morfar var nyss här. Mormor ska sy om min Gul/blå/rosa klänning som jag visade för nån vecka sen. Den var ju som en ballongmodell först. Men den var dels för kort och dels för tajt för att kunna använda. Så mommo ska sprätta upp den och lägga ner den så att den blir lite mera "freeflowing" :) Om ni förstår vad jag menar. Får väl lägga upp en bild senare annars. Jusste, Pratade med Mamma nyss också. Angående poolmyset jag ville ha. Och jag får ha det när det blir varmare, så Milla och Frida, även Emma och Ida. Ni får gärna komma hit då så myser vi med vin, bad och chill!

Nu ska jag klä på mig några ton kläder innan jag drar ut till jobbet, sen ska jag kanske sola efteråt. Bye bye

Kommentarer
Postat av: millaaa

jag kommer gärna :)

2009-06-10 @ 23:38:53
URL: http://millrill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter bra det, vi får höras närmare om det sen :)

2009-06-11 @ 18:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0